Nakopněte svůj B2B byznys. Jednoduše, digitálně a bezpečně.

Rozjeďte to s námi na maximum.

Více než 1 500 aut v aukci každý den

Přes 20 000 aktivních prodejců připravených k jednání

Spravedlivá, cenově dostupná struktura nákladů

Potřebné dokumenty

  1. Výpis z obchodního rejstříku nebo kopie živnostenského listu

  2. Kopie průkazu totožnosti (přední strana) nebo kopie cestovního pasu (podpisová strana) všech skutečných vlastníků. V případě občanů mimo EU také povolení k pobytu.

Proč tyto dokumenty potřebujeme?

  1. K ověření a zabezpečení plateb mezi kupujícími a prodávajícími.

  2. K dodržení předpisů Uřadu pro finanční dohled, které jsou vyžadovány od každého poskytovatele platebních služeb.

Co se bude dít dále?

  1. Provedeme standardní bankovní kontrolu abychom zdokumentovali že společnost a vlastník (vlastníci) souhlasí, a že všechny právní náležitosti jsou v pořádku.

  2. Poté pro Vás otevřeme možnost obchodovat na platformě.

Nemáte po ruce všechny dokumenty?

Bez obav!
Můžete se zaregistrovat hned a dokumenty nahrát později.

Jednoduše vyfoťte a nahrajte dokumenty pomocí chytrého telefonu

Dokončete registraci a získejte přístup k platformě.

Zvětšit

Máte nějaké další otázky?

Rádi Vám zodpovíme jakékoli dotazy týkající se vašeho přístupu a našich služeb.

Důvěřuje nám již více než 20 000 aktivních profesionálů v oblasti obchodu s automobily v celé Evropě